درباره‌ی گروه صنایع ورق ایران

گروه صنایع ورق ایران با بهره‌برداری از خطوط تولید ورق‌های PVC در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در شهرک صنعتی رشت آغاز کرد و با توجه به نیاز کشور در سال‌های سازندگی، ورق‌های تولیدی شرکت در بسیاری از پروژه‌های شاخص و استراتژیک کشور مورد استفاده قرار گرفت.

با توسعه‌ی پروژه‌های نفتی و عمرانی در کشور و نیاز بیش از پیش به ورق‌های پلیمری از جنس پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن، خطوط تولید جدید شرکت در سال ۱۳۸۳ راه‌اندازی و اولین ژئوممبرین پلی‌اتیلن سـنگین کشور به بازار ارائه شد.

تولید پروفیل‌های دکوراتیو از جنس پلی‌استایرن هدف بعدی شرکت در راستای توسعه‌ی سبد محصولات پلیمری و پاسخ به نیاز صنعت ساختمان کشور بود که در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسید.

نوآوری با تمرکز بر کیفیت و ایجاد رابطه‌ی منطقی بین محصول، قیمت و کیفیت همواره گروه صنایع ورق ایران را بین شرکت‌های برتر در صنعت پلیمر کشور قرار داده است.

در سال‌های اخیر با توجه به مزیت‌های رقابتی کشور در صنعت پلیمر، بازاریابی خارجی و صادرات به‌عنوان یکی از راهبردهای پیشران در دستور کار گروه صنایع ورق ایران قرار گرفت که در همین راستا شاهد رشد تولید محصولات بوده‌ایم.
پیرو افزایش تولید و توسعه‌ی سبد محصولات و همچنین گسترش بازارهای داخلی و خارجی، نیاز به مواد اولیه رشد قابل توجهی پیدا کرد که این مسئله زمینه‌ساز گام بعدی مجموعه جهت تأمین و تولید این‌گونه مواد گردید.

در همین راستا تولید کامپاندهای پلیمری و مستربچ با راه‌اندازی خطوط تولید جدید در شهرک صنعتی شمس‌آباد به بهره‌برداری رسید.
درحال حاضر گروه صنایع ورق ایران با جذب بیش از ۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص در قالب دو کارخانه‌ی رشت و تهران، انبارهای مرکزی و دفاتر مرکزی، محصولات خود را در سه گروه کالایی متفاوت شامل:
● انواع ورق‌های پلیمری با برند صنایع ورق ایران
● محصولات دکوراتیو ساختمانی با برند بهینا و آریو پلاست
● مواد اولیه و کامپاندها با برند دن پلیمر و پارس نسیم

به بازار عرضه می‌کند.

چشم‌انداز گروه صنایع ورق ایران:

حضور در بین ۱۰ شرکت اول بخش خصوصی فعال در صنعت پلیمر کشور

مأموریت:

تولید، فروش و توزیع مواد اولیه و محصولات مختلف پلیمری در بازارهای داخلی و صادراتی

ارزش‌ها:

۱- حفظ منافع اقتصادی مشترک شبکه فروش و مشتریان در بلندمدت

۲- خلق ارزش برای ذینفعان از طریق نوآوری پایدار و مستمر

۳- دسترسی آسان، سریع و مطمئن مشتریان به محصولات شرکت

۴- پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان شهروند خوب